Tuesday, November 9, 2010

Bus mewah

Apabila kita dihantar untuk kerja outstation sudah semestinya kita perlu untuk ditaja sepenuhnya..xkan nak buat kerja company pun nak pakai duit sendiri....memang shilake la company tu...Gua telah dihantar ke Penang untuk outstation...dari situ gua dapat la rase Hotel 3 bintang....Sunway Hotel dekat penang....memang terbaik la bagi gua setakat ni...slalu dapat menginap dekat rumah tumpangan dan hotel murah saja....tu kalau pakai duit sendiri la...

Untuk transport pun gua memang nak naik yang best je...hehe..kata company support...teringin nak naik flight...tp akan daya gua bukan manager level...hanya manager saja boleh naik flight...tp kalau naik bus pun gua bantai yang high class la...pe lagi...memang menangkap la....tambang nye boleh tahan jugak la..kalau per trip dari penang pi KL dalam rm 75 camtu la...gua amik bus NICE...so NICE la...hehehe....Dalam perjalanan tu dorg ade bg makan...pastu setiap seat ade LCD kecik untuk kita tonton channel ape yang nak..tp ade dalam 5 channel saje...Tp ingt!! bukan Astro la..hahaha...ni just dorang play cd then kita pilih la nak cite ape...


Lapang dan selesa



Siap ada Screen LCD lagi untuk tengok movie




Set makanan yang disediakan                      

No comments:

Post a Comment