Friday, November 26, 2010

Serangan pada pokok

Gua tak tau sbb pe yang pokok tomato ceri mati....kalau nak dikatakan tak cukup siram pagi dan petang memang gua siram...kalau nak ckp tak cukup baja die mesti kuning dulu...tau-tau je pokok terus layu macam kita potong akar die...

Memang kecewa sangat-sangat la...mane tak nye ari-ari duk ngadap benda ni tau2 mati tanpa sebab...apa yang bermain difikiran gua ni mesti ade serangga yang attack pokok ni...memang die tak bagi peluang langsung...terus mati je pokok...

Yang terbaru pokok paling lebat dan banyak bunga ngn buah die...abis mati...kecewa beb...adehhh..dugaan tanam pokok la ni...gua masih la duk siasat ape la punca dia....


Baru je semalam tengok menghijau tapi ari ni terus layu...
Memang layu terus..
Antara pokok lain yang layu...abehhh sume...

Pokok ni saje gua biar dengan harapan boleh hidup semula...tapi.....

No comments:

Post a Comment